Läskigaste jag gjort..


Det absolut viktigaste som jag har att säga just nu är, att jag har åkt longboard utan att jag slagit ihjäl mig! Haha, dom andra drog iväg på moppe så jag fick ta Isaks bräda och åka efter, stackars Jonas fick vänta på mig hela tiden eftersom ja, jag inte kunde svänga i början. Men det gick faktiskt bra, tro det eller ej! Hade i allafall riktigt trevligt med alla idag, skrattade för en vecka frammåt, haha! Drog bort till skolan efter tonår och väl där hörde man världshistoriens läskigaste ljud, lät som en bit ur en låt, typ som om någon stod på andra sidan skolgården och det ringde på hans mobil eller något. Innan det var vi på tonår, pratade mest och åt glasstårta, skrattade och ja, pratade lite till. Nu ska jag umgås med min familj, sedan sova, imorgon är det tjejerna som kommer hit och gör mig sällskap, måste komma på något bra att bjuda dom på, förutom tacos vill säga, vi får se! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0