Massor att göra


Funderar lite på vad jag ska göra, helt värdelöst men det får gå. Klockan sex bör jag vara helt klar, och då är frågan hur och i vilken ordning det gå. Måste hinna med att baka och sånt också, måste duscha, fräscha upp mig lite. Tigga en ansiktsmask av Amanda. Lista ut vad jag ska ha på mig, och en massa mer. Agnes gick och blev sjuk, troligtvis blev hon väl smittat när hon fick hoppa in istället för hennes bror på ett mellanstadiedisco igår. Så Emmie kommer och hjälper mig fixa tacosen, bära upp madrasser, flytta undan bord och ja, det sista. Det Agnes skulle ha gjort egentligen. Känns som om jag har all tid i världen, fast jag vet att jag inte har det. Funderar på om jag ska börja med muffinsarna. Ska göra chokladfyllda chokladmuffins doppade i choklad, nyttigt vill säga. Amanda som kom på idén med hjälp av mamma. Isak bara suckade när han fick höra det, sedan sa han "ni tjejer är otroliga, jag kan bara göra chokladbollar" haha! Går ju att diskutera om det var positivt eller inte. Nej, om jag ska hinna något av detta är det väl bäst att jag sätter fart! Vi hörs!
Stockholm - Agnes - Rikstan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0