Perfekt morgon


Började dagen med att försova mig, duktigt! Far min hade också försovit sig så jag fick åka med honom in. Hade idrott och bussen hade anlänt cirka två minuter innan jag kom, så jag hade gott om tid. Fick sminka mig utanför omklädningsrummen - vi blir inte insläppta att byta om förens tio minuter innan lektionen börjar - då passade en viss person på att kasta en vattenballong. Tack, verkligen, tack. Till råga på allt så är det måndag, och bara det i sig är ju hemskt. Dagen blev i och för sig bättre under tiden, slapp sista kvarten på kemin - min favoritlektion - på grund av att någon klåfingrig typ hade tryckt på brandlarmet. Fick stå ute en stund - en ganska lång stund om jag få säga det själv - och frysa innan vi blev ivägsläppta. Annars hann jag inte så mycket som hem innan mamma ringde och frågade om jag hade glömt att jag skulle hämta lillasyster. Visst, självklart, det gör jag vettu! Glömde jag påpeka att det spöregnade? Mamma gav mig dock min favoritchoklad när hon kom hem, så ingen större fara. Efter det har jag tagit det lungt, började på en ny bok som jag läste ut för en halvtimme sen ungefär. Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli halv åtta, då tinkerbella bjuder på bloppis. Vi hörs!
Min fina fina Agnes!

Kommentarer
Postat av: agnes chrunak :D

hej filippaaaa, vilken snygg bild :P

ville bara säga att jag kommer till skolan imorgon, så du vet liksom!!! PUSS, DU ÄR MED FAAAAAAAAJN!

2011-09-05 @ 20:37:10
URL: http://agneschrunak.devote.se
Postat av: Faster U

Sminka INNAN idrotten Ippa? Serious?!?

2011-09-05 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0