Skynda på!


Strömmen försvinner titt som tätt, så skyndar på att skriva in en uppdatering. Vill bara blunda för ovädret utanför, låtsas att jag inte hör med musik i öronen och nerdraget för fönstret. Fy, känns som om alla träd kommer rasa ner på mig under natten, fast våran flaggstång vajar fram och tillbaka lite läskigt sådär. Enligt mamma ska vädret vara likadant imorgon, så jag kör på uppsatt, svarta jeans och någonting mer. Funderar på helsvart, sörja över vädret lite. Haha, här sitter jag och klagar, jag som längtat efter hösten! - inte detta skitväder dock. Idag har jag varit på ett galet humör, folk måste ha undrat vad det är för fel på mig. Helt plötsligt kunde jag börja hoppa och göra någon ful grimars, bara för att jag kände för det. Haha! Bäst att jag avslutar detta inlägg innan internet försvinner igen! Vi hörs!
Oerhört tråkigt bild, men ja, det är en bild i alla fall, och jag gillar att ta kort på fåglar. Sålänge dom är på avstånd! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0