Slå läger


Jag känner mig som världens mest ofräscha just nu. Ska hoppa in i duschen såfort jag har skrivit klart det här inlägget. Får duscha snabbt, för sen ska jag städa mitt rum, och sen runt tolv ska jag upp till cafét för att jobba. Vid tre kommer Agny till cafét och gör mig sällskap. Vid fyratiden blir jag frisläppt från cafét och tar med mig Agnes hem för att slå läger i Amandas rum. Ulli kommer också hit i eftermiddag någon gång, sen ska jag och Agnes klå henne i Ubongo - favoritspel så det skriker om det. Sen ska jag och Agnes eventuellt hoppa i vattenpölar - igen - beror ju på om det regna eller inte, haha! Nu borde jag skynda mig så att jag hinner, vi hörs!
Just en sådan här bild är en typisk Agnesbild - någonfulmin + pasta = Agnes. Typ. Sen behöver vi ju inte tala om att fokusen hamnade på glaset istället för Agnes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0