Svenska uppsats!


Har inte haft någon ork till att blogga, och inläggen hade bara blivit tråkigare än vanligt, men jag tyckte ni skulle få ett inlägg i alla fall. Vi ska skriva typ en novell på svenskan, så jag började skriva en här hemma, ska försöka memorera den så att jag kan skriva den sen på svenskan. Annars har dagen varit ganska händelselös, läst ännu en bok har jag gjort. Nu snart ska jag nog sova, kan behövas + att jag har så otroligt tråkigt och jag är otroligt rastlös. Vi hörs!
Skulle behöva gå en kurs i hur man använder sig av reflexskärm. Emmie blev blind och jag lyckades ändå inte på ljuset bra på bilderna. Tur att Emmie är så fin! ;)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Snyggt med svartvit bild! Men som du säger skulle ljuset behöva komma lite från ovan också.

En ganska bra fotoskola med grunderna finns på http://www.expert.se/BLOG/Blogglista.aspx?catid=9

Vet inte om det står något specifikt om reflektorskärm men ändå.

Du är en skicklig fotograf Ippa! Keep up the good work!

2011-09-10 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0