En timme tidigare


Finns flera anledningar till att jag inte tycker om onsdagar, finns dock några bra också. Ett exempel är när vi slutar, två, helt otroligt skönt att ha en kort dag - precis som på fredagar när vi slutar halv två, men det är ju fredag - sedan ser man våra sjuor sluta när vi fortfarande har en lektion kvar. Som den elaka männska jag är skrattar jag inombords åt dom få i den klassen som måste vänta på bussen, trots att vi fick göra det förra året. Bussen går också tio över två, vilket betyder att vi kommer hem en timme tidigare än vanligt. Nu ska jag återgå till min bok, vi hörs kanske senare!
Denna fina tjej befinner sig just nu i Cypern och har det bra, är jag avundsjuk? lite kanske, men bara lite;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0