Börjar letandet redan nu


åtta veckor kvar av åttan, härligt! Dock så innebär det att jag måste börja jaga skolavslutningsklänning + skor, försöker glömma förra årets panik. Tre jäkla dagar innan skolavslutningen fick jag beställa ny klänning för att nelly lyckats göra fel med min tidigare beställning. Börjar i tid i år, haha. Haft en ganska värdelös söndag, inte gjort någonting i princip, kollat gossip girl och läst skvallertidningar på cafét. Nu om tio minuter börjar skull så vi hörs när jag kommer tillbaka, vi hörs!
Måste ut och fotografera lite till veckan, ska höra med Emmie om hon känner för att stå modell, vad ska jag göra när hon lämnar mig om några veckor/månader?

Kommentarer
Postat av: hanna

jag kan vara din modell när emmie lämnar dig! ;)

2012-04-15 @ 19:02:23
URL: http://believed.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0