Den traditionella före-självporträttsbilden


Blev nyss så sugen på att göra en ny sida i min collagebok, det får vänta tills fotoväggen är klar, för då kanske jag har några bilder kvar. Vet fortfarande inte hur jag ska ha fotoväggen, vill verkligen känna mig nöjd, ska ju faktiskt ha den där ett tag och vill inte att det ska se hemskt ut. Nog om det, har haft en bra dag, fick 5 av 5 på allt på det praktiska provet på hemkunskapen idag - kändes myycket bra - fick ett B på engelskaprovet men kan fortfarande få A i slutbetyget i engelska i åttan i alla fall, underbart! Matteprovet var superlätt men jag misstänker att B-delen inte kommer bli lika lätt, träddiagram och jag går inte hand i hand direkt. Borde fortsätta på svenskauppsatsen också, då bli min svenskalärare glad. Annars har jag fikat nästan hela tiden sen jag kom hem, fikade på cafét direkt efter jag gick av bussen, sedan hem, kollade några avsnitt av gossip girl och sedan upp till mormor och morfar och fikade igen. Aldrig fel. Kvällen lär bjuda på ingenting, en tvkväll troligtvis, with the familyy, great. Vi hörs!

Detta är en nödvändighet innan jag går ut för att ta självporträtt, en oseriös bild är aldrig fel - eller jo, ibland kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0