Det går bra nu


"Värst vad jag uppdaterar idag då" - tänkte skriva det men insåg att klockan har slagit över tolv, ny dag, nya tag. Långfredagen blev inte så lång. I vilket fall så har jag kommit ur min deppperiod helt och hållet och är på alldeles strålande humör - ikväll i alla fall. Lovet är inte slut än och än så länge har jag lovande planer för resten av det. Imorgon är det påskfirande och jag ska försöka klä mig så färgglatt jag bara kan - om vädret är någotlunda i alla fall. Annars ska jag gå runt helsvart bara för att sörja. Nåja, det enda orosmålnet just nu är det faktum att jag har några sidor matte att göra innan tisdag, har skjutit upp det hela tiden. Lovade dock min mattelärare att jag kommer att sitta där på måndag och inte gjort en enda sida, och jag är rätt så säker på att det är ett löfte jag kan hålla. Jaja, nu har jag fått skriva av mig lite, får se om jag slår på ett avsnitt av någon serie - har inte riktigt hittat något som kan ersätta oth än, men det kommer. Vi hörs!
Kom fram till att det var tur att jag släpade mig ur sängen och tog dom här bilderna, tror inte att alla blommorna mår så jättebra efter snöovädret som kom idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0