Inge vidare humör


Gosh, jag bäddat ner mig i min varma säng och har absolut inga planer på att gå upp. Saknar Agnyplopp, saknar känslan av att veta att det är måndag imorgon och att jag får träffa dom bästa då. Hatar fortfarande måndagarna i sig, så tro inget annat. Saknar Simon - det är i och för sig inget ovanligt mot de andra helgerna. Har rensat i princip alla bloggarna jag brukar läsa och några till så är totaly uttråkad också. Okej, från det deppiga till det braiga städade klart garderoben och fixade lite kläder. Är nöjd. Fortfarande uttråkad. Vi hörs mina förhoppningsvis mycket gladare vänner!
Snälla, snälla, snälla, låt det vara fint väder imorgon så jag kan fota, snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0