Mattehelvete


Var helt borta på matten idag, fattade ingenting och satt och stirra på samma tal nästan hela lektionen. Dessutom fick vi reda på vad vi fick på matteproven, helvetes prov. Sannoliksläran kan vara det värsta kapitlet bortsett från geometri. Precis som på geometrin fick jag tio jäkla fel, hate this. Nog om det, kom på igår att jag skulle hålla i idrottslektion med Elin imorgon och vi hade inte planerat något så fixade det igår med hjälp av Amanda. Fick ett A så är klart nöjd! Sedan följde Simon med mig hem så fick mysa lite med min pojk, sjukt vad jag älskar honom. Nu ska jag kolla gossip girl och sedan försöka hitta något intressant att hitta på, vi hörs!
Yeah, mina bilder sitter på c

Kommentarer
Postat av: Kusin A

Jasså, har du vernissage på kaféet?

For sale?

2012-05-08 @ 19:41:29
Postat av: Filippa

Svar; Japp, for sale!

2012-05-08 @ 19:46:27
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0