Nära panik


Tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg direkt efter att jag kommit hem, startade datorn och skulle bara hämta minneskortet. Hittade det inte och ringde pappa, ropa på mamma, vände ut och in på deras säng - där jag såg den senast - och kröp på golvet. Mamma steg in i rummet, jag vände mig och där låg den, precis där jag kollat två sekunder tidigare. Jag lovar, mammor kan trolla, hur lyckas dom, bara med sin närvaro, jämt hitta sakerna? Nog om det, första skoldagen efter lovet var superbra, bortsett från att jag möjligtvis inte får ett A i engelska, blö. Fick träffa min pojk och resten av klassen, hur ska jag klara mig efter nian?! Nu har jag nyss ätit lite och ska slå på ett avsnitt gossip girl innan jag fortsätter med matten, prov imorgon, kulkul. Vi hörs!
Åh, världens finaste glas, smurfina, mitt älskade juiceglas, loveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0