Om två dagar är det officiellt


Ser ni hur det snöar ute? För här skiner solen, blir så glad! Ska alldeles strax springa ut och knäppa några bilder, några blommor har anlänt till trädgården också, finfint. I övrigt är det om två dagar officiellt, det sista avsnittet one tree hill sänds på tisdagkväll och ligger uppe på hemsidan där jag kollar avsnitten på onsdagen. Det sista avsnittet, jag gråter. För er som inte sett säsong nio kan ju sluta läsa ungefär här, samma sak gäller er som inte bryr er om oth. Hehe. Blir så ledsen över att Peyton inte kommer tillbaka och ännu mer ledsen över att Dan dör i nästsista avsnitten, vad fan är det för stil? I vilket fall så är jag helt obeskrivligt ledsen över detta och kommer förmodligen gråta floder när jag ser det sista avsnittet. Ska tydligen hålla på i två timmar och första timmen ska vara intervjuer - kanske, kanske, kanske, kommer Peyton att medverka i en intervju, jag håller hoppet uppe. Okej, jag är en othnörd, men jag är i alla fall inte ensam. Ha! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0