Sådär i efterhand


Mitt liv är faktiskt inte över och jag mår inte lika uruselt som jag trodde jag skulle göra efter att ha sett det sista avsnittet av oth, någonsin. Nepp, för - okej Rebecca, läs inte detta - sista avsnittet var nog ett av de sämsta någonsin. Absolut ingenting hände. Så ja, nog om one tree hill och min totala besvikelse över sista avsnittet. Har haft det finfint hos Agnes det senaste dygnet, trots att vi idag inte gjort någonting alls. Igår var vi först i karlskoga och handlade lite samt fikade, sedan gick vi på långpromenad och efter det köpte vi lite påskgodis. Kollade modern family hela kvällen och hade det bra. Gick på min nästsista konfirmationsgudtjänst förut och på söndag är jag helt och hållet klar konfirmerad, så otroligt sköönt! Har tillbringat kvällen med att kolla revenge och, ja, one tree hill. Haft det bra alltså, nu tänkte jag kolla weheartit tills jag somnar och bli totalt nerdeppig. Förresten, himla söt bild på mig i simons mössa, lite smurfliknande, jag la upp igårkväll, ville bara visa att instagram nu finns till android också och jag är överlycklig. Vi hörs!
Äntligen börjar det komma lite färg till trädgården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0