Det borde aldrig hända


Om två dagar är jag femtooooon!! Om tre dagar börjar vi helvetet igeen, blö. Varför måste man fylla jämt när skolan börjar? Alla - eller jag dom flesta - längtar väl till sin födelsedag? Hur många längtar tills att skolan börjar igen efter sommarlovet? Eh. I alla fall, blev firad i förskott igår och fick hungerspelen dvdn och nu har jag även boken så jag slipper låna den. Fick mina platforms och invigde dom idag, en kofta av systeryster och lite annat. Annars var jag på degerforsmarken idag och den var lika värdelös som alltid, men jag fick mig en liten promenad påväg hem. Inte för att jag gick hem, men jag gick till min farmor och det är en kort promenad dit. Nu ska jag mysa ner mig och kolla film, imorgon kommer Agnyplopp, wiha! Vi hörs! 
1#jaaag 2#den omtalade dvdn 3#nya platforms, gah så snygga 4#Josh, bara för att han är så förbannat snygg

Jag kände honom inte, men han bodde inte långt härifrån och jag har läst om honom och visste att han var försvunnen, idag hittades han död. Vila i frid Sigge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0