Hos Farmor och Farfar


Har egentligen en viktig sak att säga om idag; Jag fick världens underbaraste filt idag, världens underbaraste. Verkligen. Okej, en till viktig sak, träffade Agny idag, samt Mathilda, sjukt vad jag saknat den tjejen, inte träffats på hela sommarn! Just nu sitter jag hos Farmor och Farfar i den dunderbara filten och kollar OS + att jag utforskar twitter, haha. Tar även världens snyggaste webbilder på mig själv, förvånar mig själv med min groteska snygghet. Haha, ser hemsk ut. Nåja, nu ska jag checka några bloggar och sen fortsätta kolla OS. Vi hörs!
Oh my lord. Hahaha, finns ju inga bilder på denna dator, då får man se till att fixa några. Här ser ni filten också, underbar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0