Jag vill inte, tänker vägra


Jag vill verkligen inte börja skolan imorgon, orkar inte. Nåja, oavsett hur mycket jag klagar kommer jag behöva gå upp imorgon. Idag fyller jag hela 15, hör och häpna, tillbringat dagen med Agnyplopp och hade tebjudning. Jodå. I minst ett halvår har hon tjatat om att vi ska ha tebjudning med mitt porslinset och idag gick jag med på det. En gång hoppade vi i vattenpölar - som förövrigt är yperkul - och nu hade vi tebjudning med scones, man undar ju vad våran egentliga ålder är. Men det var mysigt och ett bra sätt att avsluta mitt sommarlov på. På eftermiddagen blev jag firad av några ur släkten, trevligt trevligt! Nu ska jag kolla bloggar och sen gå och lägga mig antar jag. Inte för att jag kommer somna men. Vi hörs! 
Bild från tjejkvällen, gillar denna skarp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0