Jobbat och umgåtts


Halloj! Har liksom inte riktigt orkat eller haft en tanke på att blogga i helgen. Har jobbat på cafét fredag, lördag och sen förmiddagen idag. Har haft sällskap av Maria som har sovit här sen i fredags också. Vi har pratat om.. tadaaa hunger games, och kollat videor och bilder på våran man Josh. Fast mest jag, Maria har varit uppslukad av boken och är troligtvis fortfarande. Jag gav henne i alla fall tipset 'läs inte sista boken offentligt' Jag gjorde det på stranden och fick bygga ett hål i sanden där jag kunde gömma ansiktet när jag grät, och det var ändå när jag läste den andra gången för jag trodde jag skulle klara det då, men icke. Förövrigt dampade jag sönder på twitter förut då det meddelades att Jen och Josh har landat i Atlanta för att börja spela in catching fire!! Nu ska jag fortsätta kolla videor, vi hörs!
Min och Marias framtida man, och ja, vi tänker dela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0