Nu finns jag nästan överallt


Sitter ensam ute i köket och kollar bloggar under tiden som alla springer runt och borstar tänder, plockar disk och går och lägger sig. Batteriet på datorn dör alldeles strax så jag får skriva fort som tusan. Kan sammanfatta dagen lite snabbt; Vaknat. Åt frukost. Kollade OS. Städade (!). Fikade. OS. Plockade blåbär. OS. Åt kvällsmat. OS. Ah, det är ungefär så mina dagar ser ut när vädret suger. Haha, nej förresten, jag kollar OS annars också. Nåja, gjorde någonting vettigt i alla fall + att jag fick lite blåbär med mig hem. Lovade Rickardo att fixa bilderna från lägret till honom - och har gjort det några dagar nu - men har tappat bort minneskortet. Och mobilen är död så jag kan inte skriva till honom, så jag får hoppas han förlåter mig. Igen. Nu måste jag sova, och inga bilder har jag till er, jag ger mig själv en bitchslap åt er. Vi hörs! 
.
- Någonting intressant jag har åt er är däremot att jag nu också har twitter, yiha, förutom bloggen finns jag alltså på dessa ställen:
filippanordstrom@instagram 
filippadavida.tumblr
Filippa Nordström @twitter
- och facebook dårå, men där godkänner jag bara vissa, hheheh. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0