Så var det slut


Hatar att Olympiska spelen nu officiellt är över. Hatar att Sverige inte tog OS guld i handboll. Men jag har älskat dom senaste 17 (?) dagarna. Och jag älskade att vi tog killarna tog sig så långt som till OS final och är så stolt över Sveriges silver. Åtta medaljer är inte dåligt! Nog om OS. Jag har faktiskt inte riktigt orkat att slå på datorn hos farmor och farfar varken igår eller idag. Nu är jag dock på hemmaplan igen och har varit det hela eftermiddagen. Har ätit supergoda kräftor från älven utanför och tillbringat kvällen i soffan och kollat på avslutningscermonin. Hoppades på att ryktena om att Adele skulle vara sanna, men icke, blev ledsen, men fick ju Spice girls istället! Nej, nu ska jag hoppa i säng och sova så underbart gott i min egna säng. Det bästa med att komma hem när man har varit borta, vi hörs! 
Oh god va jag vill träffa denna tjej nununununuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0