Utflykt till Kumla


"Skulle dom inte lägga ner det här?"  - Amanda
"Nää, det kan jag inte tänka mig, det är ju så svenskt så" - Mamma
"Ja, det är ju klart.." - Amanda
"Norrmännen är inte ens en tredjedel så bra på det här som vi" - Mamma
"Haha, nej kanske inte" - Amanda
"Kul att få vara bäst på något" - Mamma
Mamma är munter gällande allsången och norrmännen, jappjapp. I alla fall, har varit ute på utflykt idag med mor och syster, alltså dom två som hade den muntra konversationen här ovan. Tog först en tripp till Kumla där vi handlade lite gott samt tog en fika. Fortsatte sedan vidare till Askersund där vi tog en lunch, lite glass och handlade chokladpraliner. Läste ut den andra boken i hungerspel trilogin för andra gången och har nu börjat med den tredje - också den för andra gången. Om fyra dagar kommer filmen ut på dvd (!!) och om fem dagar fyller jag år. Dvd:n är dock mer viktig, haha, beroendeee. Varje dag meddelar dom en ny skådespelare till den andra filmen och jag uppdaterar slaviskt twitter dagarna långa trots att jag vet att det kommer ut runt fyra varje dag. Nog om det, nu ska jag sätta mig med nyinköpt te och prova en ny chokladpralin, vi hörs!
Fina syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0