At the pool


Eftersom internetuppkopplingen fullkomligt suger i vårat hus så har jag nu tagit datorn med mig till den just nu upplysta poolen. Ska snart dra oss mot en restaurang för lite mat men just nu spelar resten av sällskapet Yatzy så jag tog mig tid att berätta vad som händer och sker här. Har tillbringat större delen av dagen på Aqualand i strålande sol, sedan när vi kom hem gick vi ganska direkt till ett shoppingcenter och gick runt och kollade. Imorgon hoppas jag på sol så att jag kan göra alla läxor, insåg nyss att jag inte ens gjort hälften och det är bara två dagar kvar. Ska göra Soprov på torsdag och lämna in mitt hemprov i idrott också. Sedan på fredag ska jag skriva fysikprov och det har jag inte ens börjat plugga till en, ups. Jaja, nu ska jag checka fb och sen ska jag göra dom andra sällskap, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0