Can't wait


Kan inte låta bli att längta sönder tills vi åker, kommer bli så underbart att sola, bada och äta massa gott i två hela veckor! Dessutom kommer det vara helt grymt underbart att för en gångs skull slippa tänka på bloggen hela dagarna. Jag vet, det är självklart mitt egna val att blogga men samtidigt så älskar jag känslan av att se statistiken bli högre för varje dag, och höra folk prata om bloggen, och om jag slutar blogga i några dagar försvinner läsarna. Kind of make sense. Hur som helst så ska det bli skönt att få gå i shorts och linnen, eller klänning, eller bara bikini hela dagen. Förhoppningsvis kommer jag hem brun som en pepparkaka i hopp om att inte allt för mycket har hänt under tiden som jag är borta. Under tiden som jag är borta kommer Emmie och Agnes underhålla er här på bloggen, samt tidsinställda och även jag då och då, så ni kommer inte lida. När jag kommer hem packar jag upp, och sedan packar jag om för två dagar efter drar jag mot kilsbergsgården med ett härligt gäng. Efter det är det tajt, jag packar upp och packar ner samma dag, för bara timmar efter att jag kommit hem ska jag iväg igen. Klockan 1 på natten går bussen från skolan mot arlanda, sedan tillbringar jag fem hela dagar hos Lucy-Ann i Tyskland, hur bra?! Fattar ni hur mycket jag kommer sakna alla mina fantastiska vänner, min släkt och för att inte tala om Simon, tre veckor utan min pojke. Men efter det är jag hemma mina vänner, den 12 mars är jag tillbaka i skolan igen, och då borde bloggningen återgå till det vanliga. Oj vilket långt inlägg detta blev, borde kanske fixa en kategori åt information, hehe, och även - hata mig inte Agnes - en kategori åt Emmie också, Agnes har ju redan en sen tidigare. Nu ska jag plugga matte så jag kanske kan få ett A för en gångs skull, vore ju trevligt om jag kunde få ett sådant i något ämne, som inte är svenska. Blö. Vi hörs!

Gran Canaria -11

Kommentarer
Postat av: Faster U

Åh Ippa! Blir det Ippa special på GC? Det vill jag ha någon dag. Eller rättare sagt, det kräver jag en dag!

2012-02-08 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0