Ett försök till


Får hoppas på att det funkar nu, har skrivit några inlägg förut med internet orkar inte med att publicera det, blö. I alla fall, har det bra här, blivit solbränd och även fast solen inte riktigt visar sig från sin bästa sida har vi det suuperbra här! Ska till en av mina favoritrestauranger ikväll och imorgon ska vi på marknad för andra gången. Är redan säker på att jag får med mig världens finaste virkade väst hem från marknaden, är totaly kär. Annars då? Jo, bakade kladdkakemuffins nyss och dom blev väl lite sisådär. Har självklart inte missat att vi fått en ny tronföljare i Sverige, har följt det på svt och väntar tills vi får se prinsessan. Men helt ärligt, blev översuperjättelycklig förut när Amanda meddelade att världens bästa Agnes har fått en säkert tusen gånger sötare lillasyster än kronprinsessans!! Så mycket bättre nyhet än att vi fått en ny prinsessa! Jaja, nu ska vi se om detta publiceras, annars hoppas jag på att Agnes ser detta och publicerar det åt mig!! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0