Hemma från sjukhuset!


Pappa kom och hämta mig och brorsan kring halv elva. Vi åkte och hämta Wilda&Saga och deras mormor, köpte blommor och åkte sen in till BB. Och OMG. Jag var den första som fick hålla i Ines, var helt gråtfärdig hela tiden. Hon var så lugn och jag ville knappt lämna henne ifrån mig. Fick byta kläder på henne och byta blöja. Alltså, det är något med mig och nyfödda barn. Dom är så små och sköra och har ingen aning om vad som väntar dom i livet. Man går där och bär på lilla Ines och man känner sig så glad. Lugn. ÅH. Hon är vår lilla prinsessan, och jag älskar henne like crazy. Vill bara pussa på henne. Fattar inte att jag glömde kameran dock, men pappa tog kort. Och förresten, jag ska göra allt för att hennes första ord ska vara ''Agnes''. Herman och jag ska dit igen på söndagkväll. Jag längtar.
Alltså, jag behövde skriva av mig om min fina syster. Hon är så underbar. Iallafall så efter vi varit på sjukhuset åkte vi till Max och åt mat, sen skjutsa pappa hem oss och nu sitter jag här. FÖRRESTEN, är just nu känslomässigt ur funktion efter att ha sett senaste avsnittet av glee. Most emotional episode. Ever. OCH SÅ BETÄMMER DOM FÖR ATT HA ETT UPPEHÅLL TILL 10 JÄVLA APRIL. SJU. JÄVLA. VECKOR. ASDFGHJKLÖÄIUYTRUDTCFVHGJHJUGFGH.
-agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0