Hemska känsla


Idag har jag varit på så mycket bättre humör, vilket kanske var bra för dom i klassen, vet inte om dom hade klarat av mig en dag till på det humöret jag varit på. Onsdagar är sköna, oftast korta och sen så brukar jag jobba bra på dom också. Började med bild och fick se proven, fick B, så är väl nöjd, sedan engelska och fick tillbaka proven där med, också där ett B, det är jag dock rätt missnöjd med. Jag ska gå ut åttan med A i engelska. Håller annars på att skriva en uppsats i Engelskan om Adele, hon är 23 år gammal och en helt sjukt fascinerande person, om inte annat otrolig. Den ena saken slår den andra, hon har fått pris hit och dit och hon är den första levande personen att få två topp fem låtar i både den officiella singellistan och den officiella albumlistan sen the Beatles 1664. Nog om det, kom hem och fixade mig lite snabbt, sedan drog jag ut för att ta lite självporträtt. Tyckte dom blev bra och ganska lika dom jag tog i höstas {länk} men när jag kom in insåg jag att dom var ingenting jämfört med dom äldre. Ge mig vår&sommar så jag kan ta fina motsols bilder igen! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0