Hos mamma


''Efter en hel dag av hårt slappande, är det skönt att koppla av'' - Pumbaa
Det måste nog vara det bästa citatet någonsin. Jag har gjort absoult ingenting idag. Vaknade för tidigt, åt frukost, tittade på tv, åt mat, tittade på tv, åkte till mamma, tittade på tv och satt sedan vid datorn. Vilket jag fortfarande gör. Och gissa vad jag gör mer?! Pratar med Flippan på facebook. Åh, vad jag saknar henne!! Det suger verkligen att veta att jag inte får träffa henne på typ, aslänge. Vill bara få klaga lite över Melodifestivalen igår, som alla andra gör. JAG STÄNGDE AV SKITEN SÅ FORT JAG HÖRDE ATT RANELID GICK VIDARE TILL ANDRA OMGÅNGEN SÅ ILLA TYCKTE JAG OM HONOM. Sådär. Tack. För att jag fick uttrycka min ilska med hjälp av Caps Lock. Vad skulle världen vara utan den knappen? Haha, tror väl iallafall att alla sitter fastklistrade framför Big Brother just nu, men inte jag! Jag antar att jag kommer få folk att bara SHIT MY GOD när jag säger det här, men jag har aldrig tyckt att det är bra. Har liksom aldrig fastnat för det. Så istället för att se på det ska jag se på en Disney film, läsa Harry Potter, tumbla och dricka te. Och ja, jag ska göra alltihopa samtidigt. MULTITASKING. Haha, pusshej från en övertrött tjej fast klockan är typ tjugo i tio
-agnes
bilden är tagen för några dagar sen hemma hos min pappa, lite redigerad men whatevah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0