Inte bloggat på ett par dar men...


... det skötte ju Filippa alldeles utmärkt! Ines&Malin kom hem i söndags och sen dess har det bara varit mys, mys och mys med våran lilla prinsessa. Farmor, farfar och min faster har varit och hälsat på och så kom Matilda en sväng i måndags också. Hon kommer även snart för att få mysa en kort stund med lilla Ines. igår gick jag hem från skolan, feber och jätteont i halsen, inte speciellt mys. Blev hemma idag också, men imorgon drar jag iväg för då är ju världens underbaraste och finaste och jättesaknade Filippa tillbaka!! Hon kommer ju hem ikväll, och imorgon så får jag äntligen se henne efter två långa veckor :') Dock så lämnar hon ju mig om på lördag igen, men tar all tid jag får med henne! Hela lovet var så sjukt trist utan henne, minus det där att jag fick en lillasyster då, det förgyllde allting. Nu ska jag nog ta och fixa lite inför morgondagen innan Matilda kommer, puss hej!!
våran fina underbara prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0