Inte ens här slipper jag det


Har nyss kommit hem från lidl efter att ha handlat lite gått och smått - dvs choklad i olika former - och sitter just nu och ska vika ihop kläder. Vädret har varit strålande idag och om jag inte var röd förut så är jag det nu - dock ingenting jämfört med min gris till storasyster. Var på marknaden på förmiddagen och fick med mig världens finaste väst hem, så den ska användas ikväll. Ska ner mot Jumbo för att äta ikväll, där håller just nu gaykarnivalen på, en rätt stor faktiskt. Kommer bilder från det när jag kommer hem ska ni se. Nu ska jag fortsätta städa (läs: vika ihop kläder) och sen fixa mig inför kvällen. Imorgon hoppas jag på mulet eftersom jag inte får vistas ute i solen, hehe. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0