Jeans - Dr Denim & Cheap Monday


1# Dr Denim 2#Cheap Monday
Mina ganska nya jeans bestämde sig för att gå sönder, och då konstaterade jag att Gina's jeans inte är de bästa. Dom var dock förbannat sköna, så lite synd var det! Tittade på lite nya svarta - även färgade men hittade inga bra - och dessa godingar här över ska vara stretchiga och dom ser väääldigt tajta ut. Så jag ska försöka införskaffa mig någon av dessa, någon som vet vilken av dom som är bäst? Blir nog dock till att vänta tills efter Gran Canaria, för bikini och ett virkat linne ligger som prioritet just nu. Jag måste verkligen spara nu, har ju två utlandsresor precis efter varandra och det är ju om två veckor jag drar på den första (!!). Jaja, ni märker hur jag gör, vi hörs! - tidsinställt.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Snygga!

2012-02-07 @ 20:18:10
URL: http://amandanordstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0