Mys


Bloggade inte igår, internet hade fått för sig att lägga av. Hm. Men iallafall så fyllde ju Mathilda 15 år igår, grattis igen gumman!! Så sjöng för henne på nästan varenda lektion, gjorde även ett superlätt idrottsprov. Efter skolan gick jag och födelsedagsbarnet till Musikskolan för att öva till skolshowen som är den 13 mars eller något sånt där. På kvällen gjorde jag tomatsoppa med pasta. Ack, så gott det blev. Haha, älskar mat. Men det var väl typ det som hände igår. IDAG har jag varit assuperdupermega-trött hela dagen. Men vi gjorde inte så mycket på lektionerna idag, såhär sista dagen innan lovet. Tog iallafall sällskap hem med Mathilda, Felix och Moa, och SHIT vilket fint väder det är ute!! Solen skiner och fåglarna kvittrar, blir så glad :')
Senare sen ska jag och min familj iväg för att äta lite mat hos Malins föräldrar eftersom att hennes pappa fyllt år. Och ikväll klockan åtta är det På Spåret final, som vi i min familj ska titta på. Haha, varje fredag klockan åtta sitter vi fastklistrade framför det och tävlar vi också. Nu ska jag läsa lite, vilket jag inte gjort på evigheter, och sen ska jag titta på vänner och dricka te, mys. PUSS!!
-agnes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0