Något är fel.


Mina humörsvägningar är fantastiska, den saken är klar, fattar inte riktigt vad felet är, för ena sekunden är jag överdrivet glad och andra vill jag bara sjunka genom marken. Men nu är jag glad, lagomt glad i alla fall, haha. Fredag idag, och jag gick på helg redan vid halv två men satt och ruttna på skolan i en och en halv timme innan bussen kom, dessutom blev jag mobbad av, ja, i princip alla, kompisar!! Dagens planer blir att kolla oth - ovanligt - och sen dra och käka pizza med Timmy och Robin innan vi drar iväg på tonår, kommer bli asbra. Innan jag gör något av det ska jag plocka undan lite i mitt rum och sen ut och köpa lite onyttigt, vi hörs!
Glad tjej - vilket i och för sig inte syns här - på hällefors i mysigaste tröjan!

Kommentarer
Postat av: Faster H

Det kallas för att vara tonåring :) De e bara början Ippa.....

2012-02-04 @ 18:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0