När tiden inte räcker till.


Glömde för ett tag bort att jag hade en blogg, japp. Dagen har bestått av skola, en kort fika på cafét och övande på redovisningen i Engelska tills imorgon. Som jag förövrigt inte ens skrivit klart än, livet äger. Annars har jag tillbringat min eftermiddag i sängen med en hög kläder brevid mig som ska röjas upp. Sorterar allt som behöver tvättas innan Gran Canaria och annat roligt arbete här hemma. Bäst att jag fortsätter, bloggen får hamna i andra hand just nu, har ett prov imorgon + redovisningen. En massa andra ämnen jag måste plugga på inför resan. Ett rum att städa och sedan är det dags att börja packa. Vi hörs när jag har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0