Nickelodeon serier all day long


Sitter uppe på min brors rum och använder hans dator (internet vill just nu inte funka på min dator, wää) är så sjuukt trött. Så jag ska inte göra ett endaste dugg idag. Igen. Haha, känns riktigt skönt faktiskt, att inte ha något at göra på hela dagen. Fast imorgon är det karneval i kyrkan, så då har jag iallafall något att göra. Just det, borde kanske säga att från onsdag till torsdag åker jag på ålandskryssning med mina småsystrar och mamma, så vet inte om jag gör något tidsinställt eller något sånt då, det fixar sig! Min bror skulle egentligen med, men eftersom han då skulle vara ensam kille åker han och pappa till Säfsen på torsdag istället. Nu ska jag tumbla, laga mat och sedan se en massa nickelodeon serier, för att jag kan. Puss.
-agnes

haha, så sjukt sant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0