Packar som en tok


Egentligen har jag inte ens börjat men i mitt huvud har jag redan packat klart. Ska skriva en lista på ungefär vad jag ska ha med mig, två veckor är en lång tid. Köpte godis och annat onyttigt tills flyget igår, är ju fast på det där planet 6-7 timmar - beroende på väder - så någonting måste man ju få i sig, hehe. Hade den sista tyskalektionen idag innan vi åker, avslutade den lektionen med att få ett A på det vi gjort hittills den här terminen, underbart! Hade ju även kemiprovet och det gick inge vidare, men nu slipper jag kemi i flera veckor framåt! Nu ska jag snart börja packa, men innan dess ska jag bara kika på ett avsnitt oth, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas flyget störtar, puss

2012-02-13 @ 17:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0