Halvkassa bilder.


Vet ni hur underbart skönt det är att känna känslan av att inte ha några prov, läxförhör eller glosor att öva till är? Helt underbar! Mina planer för resten av denna dag är inte direkt anstängande, men skulle vilja sova nu känner jag. Trött som tusan, och till skillnad från andra lyckas jag inte somna i skolan, haha. Jag ska dock hjälpa mamma med maten och sen kolla på oth som jag viljat men inte haft tid till att göra dom två senaste dagarna. Tyskaprovet gick bra i alla fall, och våran idrottslärare hade passat in teorilektionen väldigt bra eftersom halva klassen hade glömt kläder eller bara inte kunde vara med idag. Nej, nu ska jag ta och mysa ner mig i sängen och gråta lite till oth, förhoppningsvis så är någon underbaring social med mig. Eller kanske inte, vi hörs i vilket fall!
.
Imorgon är det fredag, helvete vad skönt!
Ja, framtills den 15 februari kan ni räkna med egobilder och andra halvdåliga bilder, varför? Jo, för alla bra måste sparas till tidsinställda till Gran Canaria. Men hallå? Det är bara 13 dagar kvar - Det är bara 13 dagar kvar!? (!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0