Det där extra


Sängen brukar vara extra skön på lördagsmorgonen, och jag lovar att det var den, och är fortfarande. Lördag idag alltså, och Filippa har varit så duktig att hon faktiskt varit ute och tagit lite kort på bron och fåglar som skrämde livet ur mig. Frös fingrarna av mig i ett försök att få ett kort på en talgoxe i ett träd men tålamodet höll inte riktigt. Därimot var gässen frivilliga modeller - att cirkus trettio gäss flög iväg framför näsan på mig utan att jag ens vetat om deras närvaro är en annan femma. Annars har min dag hittills varit rätt så händelselös, ska plocka undan i mitt rum - för typ fjärde gången sköt jag upp det igår - innan Agnes kommer till mig. Då ska det bakas och sedan fira Agnes, dock får hon sin present efter att jag kommit hem från GC och Tyskland. Ska försöka ta en dusch också innan Agnes kommer, så det är bäst jag börjar direkt, vi hörs!
Älskade bro som gör min utsikt vareviga morgon - när jag inte stressar ihjäl mig till bussen vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0