Agnyplopp här!


Hej! Det är Agnyplopp (=agnes(=filippas bästa vän)) som skriver. Jag är för närvarande sjuk och ligger nere i mitt rum med en massa avsnitt av glee och lite te -som min kusin var så snäll att göra åt mig- men jag är förhoppningsvis frisk imorgon! Filippa är just nu i skolan och har so om ni undrar. Tänkte iallafall bara kika in och säga att jag kommer gästblogga från den 15 februari till den 10 mars, då filippa är i Gran Canaria och i Tyskland. Men ska få henne att göra lite tidsinställda också, så att ni får lite av hennes fina bilder! Nu ska jag försöka äta lite snabbmakaroner. Ni vet såndär-mat-man-bara-äter-när-man-är-sjuk-eller-bara-för-lat-för-att-laga-något-annat. Puss!

Kommentarer
Postat av: amanda (foto)

fin blogg! allt bra med dig? :)

2012-01-23 @ 18:05:45
URL: http://amandasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0