Det bästa stället på jorden.


Sitter i min säng - så underbart mjuk jämfört med dom i hällefors - efter att ha inte gjort någonting på hela dagen. Packade och städade på förmiddagen och lämnade sedan Hällefors. Somnade på bussen och när vi kom hem tog jag mina saker, gick hem, fikade och sedan la jag mig och sov i några timmar till. Nu har jag varit vaken ett tag och ska kolla oth och kanske börja kolla lite på So:n. Har ett mysprov på islam på tisdag men känner mig rätt så säker på det mesta redan. Hade det grymt bra på lägret med en massa underbaringar, nu ropar mamma att det är revenge på tv, så jag ska släpa mig dit. Vi hörs!
Alltså, jag dör, så sjukt skön tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0