Goddagens mina vänner, jag har nyss kommit...


Goddagens mina vänner, jag har nyss kommit in till mitt och Emmies rum efter att ha övat igenom ljusspelet och haft lite olika saker för oss, som att göra den traditionella lagsången och pysslat lite. Många av dom andra är fortfarande kvar och sjunger och spelar till det som ska va till efter ljusspelet, på samma gudstjänst alltså. Jag lyckades smita eftersom jag inte är ett stort fan av att sjunga i kör - ja, jag vet att det låter väldigt själviskt - och det är mycket på grund av det att jag vill kunna ta i så mycket jag behöver för att kunna ta tonen, och göra det utan att överrösta en del. Vilket kan vara rätt så svårt ibland, haha, känner bara att jag inte orkar nu heller. Annars har jag haft det hur bra som helst här, har hamnat i världens bästa lag - verkligen, vi äger! - och skrattat en himla massa. Hällefors i mitt hjärta! Nej, nu ska jag gå ut till dom andra som inte är med och sjunger och spelar, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0