Har nyss kollat klart på Alvin och gänget,...


Har nyss kollat klart på Alvin och gänget, åh gud jag är kär i Theodor, så otroligt söt! Haha, dagen har runnit iväg, började med nyårskonserten och sedan lite skidor efteråt. Tog sedan en promenad i snön, hade med mig kameran så det blev en hög med bilder också. Annars har jag inte gjort så mycket den här dagen, ätit god mat även idag och bara tagit det lugnt, ganska skönt ändå. Nu funderar jag på att lägga mig och lyssna på lite musik, mysa ner mig vill säga, får se vad jag hittar på. Mamma och pappa är och kollar på the girl with the dragon tattoo så jag och Wilma är ensamma med U&M. Jaja, ha en fin kväll och hoppas ni haft en bra start på det nya året, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0