I mitt trygga lilla bo


Sitter i ett hav av kläder som ska sorteras, har bara hängt alla kläder över stolen denna vecka och hoppats på att dom ska gå av sig självt till garderoben, men tydligen inte. Innan jag tar tag i det ska jag dock kolla herrarnas masstart - skidskytte - och hoppas att det går bättre än vad damernas stafett gjorde, vi ledde ju för tusan! Vet inte vad de hade för uppställning, dom två bästa först och sedan dom lite sämre fick avsluta, klart att vi tappade placeringar, blir så ledsen. Nog om det, Amanda och Amanda håller på att göra chokladmuffins till senare, så då har jag något att se fram imot under tiden som jag städar, haha, nej, nu har de startat, vi hörs!
.
Förresten, jag avslutar veckans blogg imorgon så ni inte tror att jag glömt bort det! En annan sak också är att jag gästbloggar åt Emmie under helgen, ni hittar hennes blogg här!

Bild från igår när jag frös fingrarna av mig för att få ett foto på frosten, lyckades inte men ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0