Kan inte sluta


Har intagit en plats i sängen för att fortsätta kolla på oth, man blir bokstavligen talat beroende av det! Jag håller dock - till skillnad från vissa andra - inte på och skriver exakt vad som händer till andra via sms när dom inte bryr sig, hehe. Hur som helst så kom jag ganska nyligen hem från Simon där jag varit hela dagen typ, mys. Imorgon börjar skolan igen, gläjdetjut, eller kanske inte, dessutom så har vi prov nästa vecka så jag måste ta hem och plugga, kul! Jag är dock inte den som pluggar en hel vecka innan, har aldrig gjort men kanske kan vara praktiskt. Jag vet dock att jag bara kommer ta hem det, sen låta det ligga tills två dagar innan och då kommer jag plugga, haha. Men detta ska tydligen vara ett av de svåraste proven i åttan så jag kanske bör plugga lite innan, hehe. Nu ska jag checka oth, vi hörs!
.
Juste, fatta min glädje när jag hittade min skåpnyckel, trodde jag lyckats tappa bort en detta läsår med, men icke!;)

kärlek till dessa shorts, så snygga!

Kommentarer
Postat av: Faster U

Snygga - javisst, men har du haft dem på dig ännu?!?

Kram

2012-01-09 @ 20:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0