Ljusspel och dåligt humör


Skulle kunna sammanfatta min dag med två ord - eller egentligen tre - dålig men bra. Har varit på riktigt riktigt dåligt humör idag och minsta lilla sak har gjort mig förbannad, och att min klass total dissa mig och Mathilda på maten idag var liksom droppen. Resten av skoldagen var bara allmänt dålig och jag var hungrig arg och sur på allt och alla. Fast mitt humör blev bättre när skolan var slut och jag, Agnes och Emmie gick till församlingshemmet i degerfors för att vänta på att övningen till ljusspelet skulle börja. Vi tog fula kort på oss själva och när några andra kom tog vi lite fika. Så dagen avslutades i alla fall bra, fick sjunga lite och var helt säker på att Oskar skulle bränna upp mitt hår när han stod bakom mig med sitt ljus, hehe. När jag kom hem fann jag en hög med kläder och annat skojj i mitt rum från lägret som ska tas hand om, så det ska jag göra nu. Sen ska jag kolla oth och njuta av att vi inte har något mer prov denna vecka, bara ett tyska glosförhör och en tyska dialog att läsa upp på torsdag men det tar vi imorgon. Vi hörs!
W.W.J.D = What. Would. Jesus. Do. - armband vi får när vi är med i SKULL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0