Någonting jag verkligen behöver


Topmodel står på tvn och jag sitter med en massa papper om renässansen runt omkring mig. Ska läsa igenom texten vi fick med några gånger och sen lära mig alla krångliga namn och vad dom har målat. Sen tror jag att jag är klar, haha, jag orkar verkligen inte. Varför är det nödvändigt att veta vem som målade den sista måltiden? Kommer jag någonsin ha användning för det? Jag menar, matte är jobbigt, men det är behövligt, bild är bara jobbigt, även fast jag gillar att måla, men det är ju knappast bara det vi gör. Nog om plugg, imorgon ska jag nog fota lite med Emmie, beror på om hon tänker hålla sig frisk - och jag med för den delen - och om vädret är på våran sida. Var ett otroligt fin solsken förut och jag ville bara hem och fota det, men när jag kom hem var det grått och fult och nu regnar det också. Kanske lika bra, annars hade jag fått dåligt samvete för att sitta inne och plugga. Nu ska jag äta nygräddade blåbärspannkakor och glass, kan behöva lite "mat" i magen, puss på er, vi hörs!
Spegelbilder är så jäkla underbara, och bara för det får ni en bild på min dunderunderbara klass, bäst är vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste du vara så otroligt vacker?

2012-01-18 @ 22:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0