När orken inte räcker till


Tänkte skriva precis som Agnyplopp gjorde och göra en fin lista av vad jag skulle ha gjort idag, och vad jag har gjort utav det. I hennes fall hade hon inte gjort något av det hon skulle ha gjort men jag har varit mycket mer duktig än vad hon har - inget ovanligt med det. Dock så har jag fortfarande inte orkat ens öppna engelska mappen för att kolla de tre miljarder glosorna vi har till provet imorgon. Hello there F - eller IG, för dom som inte fattar. Kanske bäst att göra det, trots att jag mycket hellre tar på ett nytt avsnitt av oth, kanske kan göra båda samtidigt? Hur som helst så ska jag fixa tidsinställda åt er först, innan jag gör någonting annat. Maria har även lovat att skriva ett eller två inlägg här under helgen också, men nu ska jag skynda mig så jag hinner med något av detta i alla fall, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0