Om bara en timme


Är äntligen klar årsresumén och hittade faktiskt några bilder från januari också, visade sig att jag fick min systemis redan i januari vilket betyder att jag har haft den i snart ett helt år. Tycker själv att jag har utvecklats väldigt mycket men att mina bilder just nu fortfarande inte är något makalöst direkt, men det kommer man väl aldrig tycka, haha. Finns dock dom bilder jag är riktigt nöjd med, och dom kommer självklart medverka i årsresumén. Nästan alla bilderna har jag lagt upp här tidigare också, men det är ju ganska uppenbart! Nu ska jag fortsätta med att minska alla bilderna så att det inte kommer ta två år att lägga upp dom sen men först ska jag fixa en milkshake för om en timme - skidskytte! Vi hörs!
Nytagen bild på den otroligt vackra solnedgången som det bjöds på idag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0