Precis som jag antog


Tycker faktiskt jag var rätt så duktig som bloggade på matrasten, sånt brukar jag oftast inte tänka på när jag är i skolan. Skolan sög, precis som jag antog, vi körde på som om vi aldrig haft något lov och jag fick kämpa för att hålla mig vaken, var - och är - dödligt trött. Dock var det väldigt trevligt att få träffa klassen igen, så för att vara exakt så var det bara lektionerna som sög, haha. Har tappat bort mina papper till ett prov nästa vecka men min syster har räddat mitt liv med att säga att provet är superlätt. Den typen som lurade i mig att detta skulle vara åttans svåraste prov tycker jag icke om just nu. Dock måste jag ju ha papprerna i vilket fall men kan höra om jag inte kan få ett par kopier i alla fall, annars får jag väl sno någons i klassens papper och skriva av lite snabbt. Nu ska jag kolla oth och kvällens planer är, äta, fixa för imorgon, sova, haha, så trött. Vi hörs!
Bild från julafton, oredigerad och vacker, men gillar motivet!

Kommentarer
Postat av: Z

Om det är renässansen och ni får samma prov som vi (niorna) så måste jag tyvärr säga att det var typ åttans svåraste prov...

2012-01-12 @ 16:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0