Så förbannat dumt


Är hemma och sitter vid min älskade dator igen, så mycket lättare att skriva från denna, haha. Kollade upp varför inläggen med bilderna inte kommit upp och det visade sig att det hade dom, 1, 2 och tredje januari 2011. Förbannade blogg.se, men lägger upp bilderna sen. Tror jag ska sätta mig och göra en årsresumé från 2011, om jag orkar vill säga. Efter det ska jag börja föra över bilder till en extern hårddisk, äntligen! Så kanske min dator vill bli lite snabbare, haha. Nu ska jag redigera bilderna från nyår och örebro, har ett gäng brusiga bilder från nyår när vi åt och lite fina fyrverkeribilder jag blev riktigt nöjd med, vi hörs!
En av bilderna som skulle ha kommit upp, dom andra två kommer imorgon!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mår du då filippa? var ett tag sen vi sågs:)

2012-01-03 @ 23:02:55
Postat av: Filippa

Svar; vem är du?

2012-01-03 @ 23:54:48
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0